LENDÜLET AUTÓ - RAJTSZÁMOS


Az eredeti autó amiről mintázták PACKAR PATRICIAN csak már lebutított a formában.
KIVITELEK: 12-es rajtszámú, 18-as rajtszámú, "Alitalia" 20-as rajtszámú, ezüst csíkkal, 4-es rajtszámú két kivitelben


Lendkerekes, az első kivitel még a régi lendület autó dobozában árulták egy Újdonság '81-es felirattal. Később készítettek neki saját dobozt.
A legtöbb kivitelen a rendszám Gy 81 0313w az-az Győr 1981
De a 4-es kivitelen van rendes rendszám KB 45-53 ezt 1982-ben adták ki eredetileg Magyarországon.
A felnik már kizárólag nyomott mintásak, eltűntek róluk a díszítések, lámpák, lökhárítók helyettük festést kaptak.
Tehát, a '80-as évek litografált karosszériájú nagy Lendületautói.
Az alapja mindenekelőtt az volt, hogy a Malév és az Alitalia egy cégcsoportba kerültek, és az olaszok repi-retro ajándékként és fedélzeti ajándékkatalógusból megvásárolható tételként rendeltek ezer darab céglogós litografált autót. Ez adta a lökést az új széria létrehozásához.
Ebből a kissé egyszerűsített AL változatot -elmaradt a lógó- és egy négylámpás győri Rallye-autót mint nyitottat a már gyártott Jaguar szélvédőjét rápasszírozva, és a két csukottat 12-es és 18-as rajtszámmal, az első években csak fehér alapszínnel piacra dobták. A 12-est a hazaira, AFIT, Tungsram, stb, a 18-as nemzetközire is, CIBIE, ELF, stb...
Kb. három-négy évvel később ezüst és aranyra hajazó alapszínekben ment a négy változat gyártása,
a nyitottak zöld színe átment kékbe, a '80-as évek végére elmaradtak a csukottak reklámjai, és csak a piros-kék rallye-csíkozás maradt.


Céglogók: L FOREIGN, ELZETT, GYŐR